Descriere:
Resursa introduce o serie de comparații comune din limba engleză care vin să îmbogățească vocabularul elevilor. Am ales comparații cu animale din două motive: pe de o parte, copiii, fiind sensibili la această temă, vor manifesta imediat o atitudine pozitivă, pe de cealaltă parte, unii elevi pot fi deja familiarizați cu unele expresii care apar în exercițiu.
Exercițiul se rezolvă individual, dar, pentru a-i motiva pe toți elevii înainte de rezolvarea acestuia, profesorul poate scrie pe tablă numele animalelor din exercițiu (bear, bee, bird, fox, hare, mouse, ox, toad, whale, wolf) și să ceară clasei câte trei-patru adjective cu care pot descrie animalele respective.
Rezolvând exercițiul, elevii vor fi foarte mulțumiți când vor constata că unele dintre adjectivele propuse de ei se regăsesc în compunerea expresiei comparative din limba engleză și, mai mult, la o rezolvare corectă a exercițiului, elevilor li se propune accesarea cântecului „Everything at once” (Lenka) care aduce, pe lângă comparațiile din exercițiu, noi expresii comparative care pot fi exploatate în clasă sau acasă.
Exercițiul Adjectives and Similes with Animals (Part 2) poate continua cu Adjectives and Similes with Animals (Part 2).
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 1. Receptarea de mesaje orale simple
Competența specifică vizată prioritar: 1.. Receptarea mesajelor transmise oral sau în scris în diferite situaţii de comunicare
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/13695833
Accesări: 410
Propunător: Angela Vass - Școala Gimnazială Nr. 49 (Bucureşti)
Data validării: 18 august 2020
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.