Descriere:
Fișa de lucru propusă constă într-o serie de 16 propoziții cu alegere duală, prezentate într-o manieră atractivă și interactivă. Se adresează elevilor care au dificultăți în diferențierea cazurilor de folosire (în practică) a adjectivelor care se termină în „-ed” sau în „-ing”, dar și profesorilor acestora.
Resursa propusă poate fi descărcată ca PDF și imprimată, poate fi preluată și particularizată digital de către orice profesor în funcție de adjectivele studiate la clasă, poate fi rezolvată online de către elevi și poate fi folosită în diferite momente ale lecției – spargerea gheții/ recapitulare, exersarea/ fixarea cunoștințelor, (auto)evaluare, temă pentru acasă, lucru individual etc.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Legătura web către resursă: https://www.liveworksheets.com/ld3164332cs
Accesări: 317
Propunător: Andra-Rodica Oneci - Școala Gimnazială Radu cel Mare, Găești (Dâmboviţa)
Data validării: 31 august 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.