Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică și explorarea mediului > Clasa I >

Adunarea numerelor până la 20 cu trecere peste ordin – consolidare (Joc didactic)

Autor: Loredana Maria Pascal - Școala Gimnazială Regina Elisabeta, Rădăuți (Suceava)

Descriere:

Elevii își vor exersa deprinderea de calcul rapid, încercând să încarce vagoanele trenulețului cu bagajul potrivit, asociind un rezultat cu operația corespunzătoare.

Dacă se utilizează ca activitate independentă individuală sau ca temă pentru acasă, linkul pentru elevi este: https://wordwall.net/play/3123/000/339

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa I
Disciplina: Matematică și explorarea mediului

Competență generală: 1. Utilizarea numerelor în calcule elementare
Competența specifică vizată prioritar: 1.4. Efectuarea de adunări şi scăderi, mental şi în scris, în concentrul 0-100, recurgând frecvent la numărare


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/3123000
Accesări: 39

Propunător: Loredana Maria Pascal - Școala Gimnazială Regina Elisabeta, Rădăuți (Suceava)
Data validării: 27 aprilie 2025

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite