Sarcina de lucru pentru elevi:
După ce am vizionat o sală de teatru cu ajutorul calculatorului, vorbim despre ce înseamnă o piesă de teatru, cine sunt actorii, enumeram obiectele care se găsesc acolo.
Apoi, cu ajutorul unei fișe de lucru, efectuăm adunări și scăderi în concentrul 0-10.
Pentru verificarea operațiilor, ne putem folosi și de numărul de scaune de pe un rând, asemănător cu folosirea numărătoarei.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să definească cel putin 3 obiecte din sala de teatru, cu ajutorul imaginilor digitale
Să calculeze rezultatul a cel puțin 2 adunări și scăderi, în scris, verificându-le rezultatul cu ajutorul unor obiecte din sala de teatru prezentată pe videoproiector
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii sunt așezați pe grupe, pentru a putea colabora, După ce urmărim imaginile cu o sala de teatru, fiecare grupă va trebui să numească cel putin 3 obiecte, să le numere, apoi trec la rezolvarea sarcinilor de lucru de pe fișe.
Accesări: 850
Alte activități pentru: Matematică și explorarea mediului Clasa I
Alte activități care utilizează: video
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.