Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Învățământ special > Clasa I >

Alfabetul

Autor: Ludmila SG

Descriere:

Elevii cu autism sau cu elemente de autism prezintă o dificultate majoră în învățarea alfabetului și în scrierea literelor. Tehnica cea mai utilizată este cea de utilizare a iconogramelor. În acest exemplu, învățarea poate fi și mai mult ușurată prin prezența iconofoanelor (imagine+sunet).

Un alt avantaj este acela că acest joc-exercițiu poate fi executat într-o clasă de învățământ special, cu toți elevii cu nevoi speciale odată, într-o formă ludică și colaborativă.

Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa I
Disciplina: Învățământ special

Competență generală: 0. Competențe generale pentru educație specială
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru educație specială


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/12234341
Accesări: 596

Propunător: Octavia Amariței - Colegiul Tehnic Ion Holban, Iași (Iaşi)
Data validării: 3 august 2020

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite