Descriere:
Desenul animat prezintă, repetitiv de 3 ori, interschimbul valorilor dintre variabilele a și b prin intermediul unei valori auxiliare goale.
Resursa poate fi utilizată la predarea algoritmului de interschimb prin aux.
Animația conține instrucțiuni de atribuire/ asignare, de repetiție folosind blocurile animate din aplicația Scratch.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Informatică și TIC
Competență generală: 2. Rezolvarea unor probleme elementare prin metode intuitive de prelucrare a informației
Competența specifică vizată prioritar: 2.. Rezolvarea unor probleme elementare prin metode intuitive de prelucrare a informației
Legătura web către resursă: https://scratch.mit.edu/projects/786835541
Accesări: 237
Propunător: Mariana Ivan - Liceul Teoretic Mircea Eliade, Galați (Galaţi)
Data validării: 21 februarie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.