Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Comunicare în limba română > Clasa I >

AMUNI EROCAL. Joc didactic pentru elevii cu CES din învățământul special integrat

Autor: Corneliu Dragomir - Școala Gimnazială, Dumbrăvița (Timiş)

Descriere:

Joc didactic pentru elevii cu cerințe educaționale speciale din învățământul special integrat, având ca scop ameliorarea tulburărilor instrumentale de citire.

Poate fi utilizat de profesorii itineranți, în cadrul activităților de sprijin educațional, sau de profesorii din învățământul de masă, în cadrul orelor remediale.

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa I
Disciplina: Comunicare în limba română

Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.1.. Citirea unor cuvinte şi propoziţii scurte, scrise cu litere de tipar sau de mână


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/7068454
Accesări: 387

Propunător: Corneliu Dragomir - Școala Gimnazială, Dumbrăvița (Timiş)
Data validării: 8 iunie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite