Sarcina de lucru pentru elevi:
Lucrând în echipe de câte 5, realizați sarcinile de lucru date pentru evaluarea achiziției vocabularului specific animalelor. Folosiți formele corecte ale verbului „to have got”, modalele „can/ can’t” si „must”.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să folosească numele animalelor în engleză în fraze scurte, în diagrame, în jocuri interactive online;
Să formuleze propoziții despre animalele de companie folosind comparative și superlative (într-un joc online/ într-un dialog oral).
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
1. Activitate de ascultare: elevii vor asculta materiale audio pg 54 (din manualul digital) și vor extrage numele animalelor cât mai repede posibil; 2. Se verifică vocabularul achiziționat printr-un joc de memorie la https://www.eslgamesplus.com/farm-domestic-animals-vocabulary-esl-memory-game/ și un board game la adresa https://www.eslgamesplus.com/zoo-animals-vocabulary-esl-interactive-board-game - limta de timp 10'. 2. Joc on-line de redactare de propozitii pe echipe: https://www.eslgamesplus.com/comparatives-superlatives-wild-zoo-animals-vocabulary-grammar-interactive-monkey-fun-activity/ - limita de timp 5'. 3. Gruparea animalelor date in categoria potrivită: mamifere, reptile, păsări, pești https://jr.brainpop.com/science/animals/classifyinganimals/easyquiz/) - limita de timp 2 '; 4. Trivia - liderii de grup vor citi cardurile online cu întrebări despre animale și membrii grupului lor vor răspunde, obținând un punct pentru fiecare răspuns corect. (la http://www.wordgames.com/en/guess-the-animal-quiz.html). 5. Elevii vor crea un dialog scurt la magazinul de animale de companie folosind expresii de tipul “I want to buy...” “How much is it?” “I prefer cats because...” (se foloseste aplicatia de scriere colaborativă http://etherpad.org/) pe care il vor prezenta clasei. Dialogurile vor fi punctate cu 1,2 sau 3 puncte ținând cont de respectarea cerintelor lexico-gramaticale, tehnoredactare si colaborarea prin folosirea aplicatiei; Profesorul numără punctele obținute de fiecare echipa și anunță numele câștigătorilor.
Accesări: 1.015
Contribuitor: Elena Daniela Popovici - Școala Gimnazială Avram Iancu, Unirea (Alba) (2018)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: soft educațional jocuri
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.