Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică > Clasa a VI-a >

Antrenament matematic (Propunere de opțional)

Autor: Cătălina Drăgan - Liceul Teoretic Mircea Eliade, Galați (Galaţi)

Descriere:

Această propunere de curriculum pentru clasa a VI-a este în concordanță cu noua opțiune didactică adoptată de către Ministerul Educației Naționale în procesul de reformă a învățământului.

În cadrul cursului „Antrenament matematic”, se urmărește dezvoltarea unor abilități și dobândirea unor noțiuni de relaționare și comunicare, ce vor fi dezvoltate ulterior, pe cale rațională, în cadrul orelor de curs, la toate disciplinele studiate de către elevi pe parcursul școlarității. Temele abordate în acest curs, oferă discuții și abordează subiectele propuse din mai multe punte de vedere și pune accent pe faptul că acesta le poate oferi perspective largi de abordare a altor materii de studiu, probleme sociale, eficientizarea muncii.

Această disciplină opțională este construită pentru un buget de timp – 1 oră pe săptămână, pe parcursul unui an școlar. Documentul conține argument, competențe generale, valori și atitudini, sugestii metodologice, bibliografie, competențe specifice și exemple de activități de învățare. Aceste elemente de conținut pot fi modificate pe parcursul anului școlar, pentru dobândirea competențelor propuse.

Documentul este pus la dispoziție ca resursă educațională deschisă – se poate descărca în format editabil (clic pe Fișier – Descărcați) sau copia în propriul Drive (Fișier – Faceți o copie) pentru a fi adaptat.

 

Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Matematică

Competență generală: 6. Modelarea matematică a unei situaţii date, prin integrarea achizițiilor din diferite domenii
Competența specifică vizată prioritar: 6.6. Transpunerea, în limbaj specific, a unei situaţii date legate de geometria triunghiului, rezolvarea problemei obţinute şi interpretarea rezultatului


Legătura web către resursă: https://docs.google.com/document/d/1qYiwFi5FyafRf6DCxb1lS2fg5sSls6Yp/
Accesări: 200

Propunător: Cătălina Drăgan - Liceul Teoretic Mircea Eliade, Galați (Galaţi)
Data validării: 30 aprilie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite