Sari la conținut
Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Despre
  • Contact
Matematică și explorarea mediului > Clasa a II-a >

Aplicație pentru consolidarea înmulțirii, 0-100 (Exercițiu)

Autor: Costică Ianculescu - Școala Gimnazială Ziduri (Buzău)

Descriere:

Aplicație pentru consolidarea înmulțirii în concentrul 0-100. Softul este setat pe 50 de exerciții. Este afișat timpul și rezultatul după fiecare operație. La terminarea celor 50 de exerciții, aplicația poate fi reluată și se vor genera aleatoriu alte exerciții.

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Matematică și explorarea mediului

Competență generală: Utilizarea numerelor în calcule elementare
Competența specifică vizată prioritar: Efectuarea de înmulţiri şi împărţiri în concentrul 0-1000 prin adunări/ scăderi repetate


Legătura web către resursă: https://e-clasa.ro/performer/media/CLASA_A_II-A/soft_tabla_inmultirii/index.html
Accesări: 101

Propunător: Costică Ianculescu - Școala Gimnazială Ziduri (Buzău)
Data validării: 23 mai 2020

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Raportați o problemă.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Raportați o problemă.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți problema identificată:


Anulează Trimite