Descriere:
Fișa de lucru interactivă se concentrează pe completarea de instrucțiuni. Ajută la menținerea atenției elevilor asupra numerelor echilibrate, definite prin egalitatea dintre numărul cifrelor pare și cel al cifrelor impare.
Programele sunt concepute pentru a face învățarea acestor concepte distractivă și stimulativă, îmbunătățind concentrarea și activând abilitățile cognitive. Activitățile, care pot fi începute în laboratorul de informatică și continuate acasă ca temă, poartă denumiri atractive și includ activități precum verificarea, generarea, și afișarea numerelor echilibrate, precum și construirea de numere bazate pe proprietăți de divizibilitate specifice.
Feedback-ul este oferit imediat și vizual, folosind verdele pentru a confirma răspunsurile corecte și roșul pentru a indica greșelile. Această abordare interactivă promovează dezvoltarea gândirii critice și a abilităților logice, aplicând algoritmi specifici pentru analiza parității cifrelor.
Prin această metodologie, elevii sunt stimulați să gândească în mod critic și să-și îmbunătățească abilitățile de raționament, lucrând cu diverse implementări ale aceluiași algoritm în C++.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IX-a
Disciplina: Informatică
Competență generală: 5. Aplicarea algoritmilor fundamentali în prelucrarea datelor
Competența specifică vizată prioritar: 5.1.Identificarea într-un program structurilor de control învăţate
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/35866315
Accesări: 126
Propunător: Mariana Ivan - Liceul Teoretic Mircea Eliade, Galați (Galaţi)
Data validării: 26 mai 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.