Descriere:
Activitate interactivă prin intermediul căreia elevul ascultă o scurtă poezie tematică (sunetul [č]/ grupul de litere „ci”) și completează, în scris, cuvintele care lipsesc din textul poeziei. Alte resurse procedurale: exerciții de memorare a poeziei; exerciții de dictare/ autodictare etc. Activitatea poate fi utilizată în intervențiile terapeutice ce vizează consolidarea abilităților de scris-citit ale elevilor și în activitățile de exersare a pronunției, în etapa de automatizare.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Învățământ special
Competență generală: 0. Competențe generale pentru educație specială
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru educație specială
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/11689047
Accesări: 360
Propunător: Teodora Popescu - Centrul Școlar de Educație Incluzivă Nr. 1, Bistrița (Bistriţa-Năsăud)
Data validării: 19 iunie 2020
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.