Descriere:
Dat fiind că prin intermediul resursei sunt vizate doar cunoștințele elevilor, nu și gândirea critică ori competența de argumentare, aceasta reprezintă un instrument ce poate fi utilizat în cadrul unei secvențe de evaluare formativă, dovedindu-se insuficient în realizarea evaluării sumative.
Implică o indiscutabilă componentă ludică, dar constituie, în egală măsură, o modalitate eficientă de fixare și de verificare a unor cunoștințe cu privire la specificul universului liric al autorilor canonici interbelici studiați.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a XII-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 3. Situarea în context a textelor studiate prin raportare la epocă sau la curente culturale/ literare
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Situarea în context a textelor studiate prin raportare la epocă sau la curente culturale/ literare
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=pi1y6icq225
Accesări: 86
Propunător: Elena Luminița Hrițcu - Liceul Teoretic Carmen Sylva, Eforie Sud (Constanţa)
Data validării: 12 ianuarie 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.