Descriere:
Resursa se adresează atât cadrelor didactice care predau limba engleză, cât și elevilor de gimnaziu, fiind compusă din trei părți. Prima parte cuprinde câteva aspecte teoretice și recomandări privind scrierea unor compuneri narative în limba engleză, în cea de-a doua parte sunt prezentate șase eseuri narative originale însoțite de un instrument de (auto)evaluare, iar partea a treia conține cinci fragmente de literatură autentică pentru copii (nivelul A1-A2) pentru exemplificare și, bineînțeles, pentru a stimula curiozitatea și interesul pentru lectură al elevilor.
Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a VIII-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Legătura web către resursă: https://drive.google.com/file/d/1buzaMsV9EEiRM_UVnr2sKHIxdwCBjSKJ/
Accesări: 125
Propunător: Claudia-Emilia Frînculeasă - Liceul Teoretic Radu Vlădescu, Pătârlagele (Buzău)
Data validării: 25 august 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.