Descriere:
Resursa se adresează cadrelor didactice care au în vedere atât abordarea diferențiată a predării și evaluării, cât și personalizarea conținuturilor curriculare, având la bază 10 lecții de limba engleză create special pentru elevii cu CES (diagnosticați cu retard psihic ușor) și utilizate la clasă în timpul anului școlar 2022-2023.
Exercițiile valorifică interesele și preferințele individuale ale elevilor și abordează conținuturi și elemente vizuale și ludice care au demonstrat potențialul de a capta și de a reține atenția, dar și de a facilita memorarea și amintirea acestora, procesul de incluziune și sentimentul de apartenență la mediul școlar.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a VIII-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Legătura web către resursă: https://drive.google.com/file/d/1TLwKf_GGqi1DnQm6S695s9OCObF7X196/
Accesări: 162
Propunător: Claudia-Emilia Frînculeasă - Liceul Teoretic Radu Vlădescu, Pătârlagele (Buzău)
Data validării: 25 august 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.