Sarcina de lucru pentru elevi:
Dragi elevi, în continuare, vom rezolva câteva probleme-joc.
În prima imagine, Mircea ne roagă să îl ajutăm să numere bancnotele pe care le-a economisit. Haideți să îl ajutăm!
Care este valoarea primei bancnote? (10 lei)
Dar a celei de-a doua? (5 lei)
Ultimele două bancnote au aceeași valoare. Care este aceea? (1 leu)
Încercați, vă rog, să vedeți ce sumă are Mircea. Dacă nu vă descurcați, puteți să faceți calculul pe o hârtie.
Cine îmi spune ce trebuie să scriem pe hârtie? (10+5+1+1)
Acum vă rog să bifați căsuța cu rezultatul corect.
library.livresq.com/details/5ed00417c0161920346d6197
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să recunoască bancnotele de 1 leu, de 5 lei și de 10 lei
Să grupeze bancnotele după valoarea lor
Să utilizeze banii în jocurile propuse
Să rezolve probleme-joc simple de tip cost, venit, cheltuieli
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii răspund la întrebările adresate apoi rezolvă calculul. Unii vor rezolva calculul în scris, alții reușesc să calculeze oral. La final, fiecare elev va bifa rezultatul care consideră că este corect.
Accesări: 884
Contribuitor: Mihaela Groza - Liceul Teoretic I.C. Brătianu, Hațeg (Hunedoara) (2020)
Alte activități pentru: Matematică și explorarea mediului Clasa pregătitoare
Alte activități care utilizează: Livresq
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.