Sarcina de lucru pentru elevi:
Lucraţi în grupe de câte cinci elevi; vă alegeţi trei basme ale autorilor români pe care să le citiţi. Realizaţi câte o prezentare pentru fiecare basm, utilizând aplicaţia online Sway. La final postaţi linkurile voastre pe avizierul virtual al clasei, pentru ca toţi colegii să vadă prezentările.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să descrie, pe scurt, subiectele a cel puţin 3 basme ale autorilor români
Să enumere trăsăturile basmului
Să recunoască tipurile de basm (popular, cult, fantastic etc.) şi diferenţele dintre acestea
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
• Timpul disponibil pentru realizarea temei este de doua săptămâni; • Elevii vor citi în format fizic sau pdf trei basme româneşti, apoi vor căuta pe internet informaţii sau filmuleţe ilustrative pentru aceste basme, pe care le vor include în prezentarea lor; • Elevii trebuie să specifice tipul basmului citit (popular, cult, fantastic etc.) şi să explice diferenţele dintre ele.
Accesări: 753
Contribuitor: Ana-Maria Burzo - Facultatea de Litere (2018)
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Microsoft Sway
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.