Descriere:
Materialul se adresează în principal elevilor cu dizabilitate intelectuală moderată și ușoară din clasa I. Poate fi utilizat în cadrul disciplinelor specifice învățământului special: dezvoltare personală, abilități socioemoționale.
Elevii vor identifica tipul de agresiune ilustrată în imagini și vor diferenția între cyberbullying – hărțuire manifestată prin intermediul tehnologiilor digitale și bullying – formă repetată de agresiune fizică sau verbală. Se vor putea purta discuții privind situațiile de bullying și cyberbullying prezentate: cine le declanșează, de ce le manifestă și cum le putem preveni sau opri.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa I
Disciplina: Învățământ special
Competență generală: 0. Competențe generale pentru educație specială
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru educație specială
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/17981370
Accesări: 340
Propunător: Simona-Isabela Prisneac - Școala Gimnazială Specială - Centru de Resurse și Documentare privind Educația Integrată/ Incluzivă, Cluj-Napoca (Cluj)
Data validării: 20 august 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.