Descriere:
Resursa se adresează elevilor de clasa a V-a și poate fi folosită de profesor în orele de fixare a cunoștințelor în cadrul unității de învățare „Aria patrulaterelor”.
Aplicația este foarte utilă și are un caracter interactiv. Poate fi folosită cu succes atât ca temă pentru acasă, cât și în clasă, prin intermediul tablei grafice/ videoproiectorului.
Se dau lungimile laturilor unui dreptunghi și lungimea laturii unui pătrat. Comparăm care figură are perimetrul mai mare și afișăm mesajul corespunzător.
Tipul resursei: Software/ aplicație
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Matematică
Competență generală: 6. Modelarea matematică a unei situaţii date, prin integrarea achizițiilor din diferite domenii
Competența specifică vizată prioritar: 6.1. Modelarea matematică, folosind numere naturale, a unei situații date, rezolvarea problemei obţinute prin metode aritmetice şi interpretarea rezultatului
Legătura web către resursă: https://scratch.mit.edu/projects/675140563
Accesări: 400
Propunător: Maria Nicoleta Neacșu - Școala Gimnazială, Stoilești (Vâlcea)
Data validării: 12 aprilie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.