Sarcina de lucru pentru elevi:
– Copiii, trebuie să recunoașteți ce anotimp este prezentat în imaginea mare din stânga și să-l denumiți, apoi să selectați printr-un clic și să asociați acestuia doar aspecte specifice, prezentate în imaginile din dreapta!
În timp ce selectați imaginea potrivită, alcătuiți propoziții pe baza imaginii/ descrieți imaginea!
Atenție – unele imagini nu se potrivesc anotimpului prezentat!
(Se folosește jocul de asociere realizat cu ajutorul aplicației wordwall.net „Anotimpurile”: wordwall.net/ro/resource/2775089)
– După ce ați terminat de asociat toate imaginile veți descoperi și rezultatul, câte răspunsuri sunt bune și câte greșite. Puteți relua jocul până nu mai aveți greșeli.
– La finalul activității, aveți de desenat unul din elementele simbolice ale anotimpului preferat, iar cu ajutorul părinților fotografiați lucrarea și o postați la tema din platforma de lucru online.
– Pentru a demonstra că ați învățat multe lucruri despre anotimpuri, vă rog să înregistreze părinții răspunsul vostru la întrebarea „Care este anotimpul meu preferat și de ce?” și să-l posteze la tema de pe platformă.
Vă urez succes!
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
– să recunoască anotimpul prezentat în imagine;
– să descrie imagini cu aspecte din toate anotimpurile;
– să asocieze imaginile descrise cu anotimpul căruia îî aparțin;
– să deseneze un element specific al unui anotimp;
– să alcătuiască propoziții corecte din punct de vedere gramatical despre cele patru anotimpuri.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
- Copiii selectează imaginile corespunzătoare fiecărui anotimp și le asociază acestora, folosind aplicația din wordwall: https://wordwall.net/ro/resource/2775089 . - Copiii desenează un element specific al unui anotimp (de ex.: soare/ cireșe pentru vară; om de zăpadă pentru iarnă etc.) - Copiii sintetizează cunoștințele acumulate prin răspunsul la întrebarea „Care este anotimpul preferat și de ce?”, fiind invitați să descrie aspecte specifice, sau să enumere elemente, fenomene, activități caracteristice anotimpurilor. Fiind preșcolari, copiii au nevoie de ajutorul părinților.
Accesări: 501
Contribuitor: Anca Clătinici - Grădinița Nr. 236, București (2022)
Alte activități pentru: Matematică și explorarea mediului Nivel preșcolar
Alte activități care utilizează: Wordwall
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.