Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
C. Capacități și atitudini față de învățare > Preșcolar >

Căsuța din oală – consolidare (Exercițiu de așezare în ordine cronologică)

Autor: Alina Maria Bogdan - Grădinița Ciupercuța (Bucureşti)

Descriere:

Resursa educațională deschisă poate fi utilizată în învățământul preșcolar pentru consolidarea poveștii „Căsuța din oală”, dar și pentru înțelegerea conceptelor de secvențe temporale.

Acest exercițiu ludic cronologic îi ajută pe copii să înțeleagă noțiunea de timp, prin ordonarea logică, cronologică, a unor acțiuni.

 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Preșcolar
Disciplina: C. Capacități și atitudini față de învățare

Competență generală: C. Capacități și atitudini față de învățare
Competența specifică vizată prioritar: E.1. Relații, operații și deducții logice în mediul apropiat


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=pz4p412a323
Accesări: 244

Propunător: Alina Maria Bogdan - Grădinița Ciupercuța (Bucureşti)
Data validării: 26 septembrie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite