Descriere:
Exercițiul se adresează elevilor de clasa a V-a ( ca instrument de autoevaluare), dar și profesorilor, care îl pot folosi ca modalitate de fixare și consolidare a cunoștințelor despre mamifere.
Este un exercițiu de încadrare a mamiferelor în grupe distincte, în funcție de modul de reproducere sau de hrănire, ceea ce presupune ca elevii să cunoască mamiferele folosite ca exemple, să identifice trăsături comune, pentru a le putea încadra în grupa corectă.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Biologie
Competență generală: 1. Explorarea sistemelor biologice, a proceselor și a fenomenelor, cu instrumente și metode științifice
Competența specifică vizată prioritar: 1.1.. Analiza critică a informațiilor extrase din texte, filme, tabele, desene, scheme, grafice, diagrame, utilizate ca surse de informare
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/52528909
Accesări: 190
Propunător: Gabriela Huțanu - Liceul Pedagogic Nicolae Iorga, Botoșani (Botoşani)
Data validării: 12 februarie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.