Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Chimie > Clasa a VIII-a >

Chimiști celebri (Parcurs interactiv)

Autor: Gina-Lili Hriscu - Școala Gimnazială Ion Simionescu, Iași (Iaşi)

Descriere:

Este o lecție cu caracter inter și transdiciplinar, putând fi aplicată în cadrul unui opțional integrat sau chiar în cadrul orelor de chimie.

Pornind de la o locație de pe hartă, putem realiza un circuit virtual unde vom întâlni personaje celebre ( în cazul de față, chimiști). Unii dintre cei amintiți au avut și alte preocupări în afara chimiei. Vă invit să aflați!

Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a VIII-a
Disciplina: Chimie

Competență generală: 2. Interpretarea unor date și informații obținute în cadrul unui demers investigativ
Competența specifică vizată prioritar: 2.4. Formularea de concluzii pe baza rezultatelor investigației proprii


Legătura web către resursă: https://maphub.net/ginalili/chimisti-celebri-din-europa
Accesări: 420

Propunător: Gina-Lili Hriscu - Școala Gimnazială Ion Simionescu, Iași (Iaşi)
Data validării: 21 iulie 2020

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite