Sarcina de lucru pentru elevi:
Utilizează un aparat foto pentru a surprinde animale din zona în care locuiești, în diferite etape de viață. Realizează un poster digital (multimedia) cu aceste fotografii, evidențiind etapele ciclului de viață al animalului/ animalelor fotografiate. Adaugă un îndemn privind protejarea animalelor.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să realizeze observații periodice asupra aspectului investigat;
Să organizeze datele obținute într-un poster evidențiind diverse etape din ciclul de viață al unui animal/ animale;
Să exerseze deprinderi de protejare a animalelor prin formularea unor îndemnuri;
Să promoveze rezultatele investigației proprii cu ajutorul unor mijloace diverse (fotografii, prezentări cu ajutorul noile tehnologii – realizarea posterului);
Să prezinte rezultatul investigației în cadrul unei activități tematice realizate la nivelul clasei.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii utilizează Padlet, Canva, Glogster, Lino sau orice altă aplicație pentru a realiza un poster multimedia cu animalele din orizontul apropiat. În clasă, vor folosi posterul pentru a vorbi despre ciclul/ ciclurile de viață ale animalului/ animalelor pe care le-au ales.
Accesări: 728
Contribuitor: Maria Ujoc - Școala Gimnazială Nr. 1, Roșia (Bihor) (2018)
Alte activități pentru: Ştiinţe Clasa a IV-a
Alte activități care utilizează: vision board Lino Glogster Canva
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.