Descriere:
Resursa se adresează elevilor din învățământul special, ciclul primar, ce prezintă deficiente grave/ severe/ asociate si are rolul de a a exersa citirea cuvintelor scrise si asocierea cu imaginile potrivite, scopul fiind acela de a consolida competențele elevilor și de a-i motiva pentru participarea si implicarea în activități.
În întregul proces al învățării citirii și scrierii, este bine să asigurăm o relație corectă între imagine și forma grafică a cuvintelor, astfel încât elevul cu CES să poată surprinde legătura între cuvântul scris și sensul acestuia. Prin intermediul jocului creat, elevii vor trebui să citească apoi să potrivească cuvintele care încep cu litera P, cu imaginile date.
Jocul se poate folosi atât în etapa de consolidare, cât și în cea de evaluare.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Învățământ special
Competență generală: 0. Competențe generale pentru educație specială
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru educație specială
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/52840161
Accesări: 221
Propunător: Dorina Leuștean - Centrul Școlar de Educație Incluzivă Constantin Pufan, Vaslui (Vaslui)
Data validării: 22 februarie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.