Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică > Clasa a VI-a >

Clasificarea triunghiurilor – consolidare (Exercițiu de asociere)

Autor: Jolan Csuszner - Școala Gimnazială Kós Károly, Gheorgheni (Harghita)

Descriere:

Această resursă educațională se adresează elevilor de clasa a VI-a și poate fi utilizată pentru consolidarea cunoștințelor legate de clasificarea triunghiurilor.

În cadrul exercițiului ludic, elevii realizează corespondența între tipuri de triunghiuri și caracteristici ale acestora.

 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Matematică

Competență generală: 2. prelucrarea unor date matematice de tip cantitativ, calitativ, structural, cuprinse în diverse surse informaționale
Competența specifică vizată prioritar: 2.6.. Calcularea unor lungimi de segmente, măsuri de unghiuri în contextul geometriei triunghiului


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=p5x8i35ac23
Accesări: 221

Propunător: Jolan Csuszner - Școala Gimnazială Kós Károly, Gheorgheni (Harghita)
Data validării: 21 iunie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite