Descriere:
Resursa educațională digitală propune un joc didactic ce se poate aplica la clasa a doua în orele de comunicare în limba română, ca tratare diferențiată elevilor cu CES și elevilor cu tulburări de învățare, când colegii săi rezolvă în scris independent exerciții cu grad ridicat de dificultate.
Cuprinde ghicitori scurte create spontan despre animale întâlnite în povești. Fiecare carte de joc are o ghicitoare creată în funcție de particularitățile de vârstă și condițiile educaționale speciale, nivel minim de dificultate din contexte de comunicare cunoscute.Elevul ascultă, repetă și ghicește sau denumește personajul.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Comunicare în limba română
Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.1.. Citirea unor mesaje scrise, întâlnite în mediul cunoscut
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/94828508
Accesări: 15
Propunător: Simona Carmen Codrea - Școala Gimnazială Nr. 169 (Bucureşti)
Data validării: 17 iulie 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.