Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Comunicare în limba română > Clasa a II-a >

Clubul de lectură: Dragonul tatălui meu, Ruth S. Gunnett (Suită de activități)

Autor: Daciana Corina Oprițoiu - Colegiul Național Pedagogic Regina Maria, Deva (Hunedoara)

Descriere:

Resursa educațională deschisă „Dragonul tatălui meu”, de Ruth S. Gannett, a fost concepută pentru elevii clasei a II-a în cadrul Clubului de lectură, cu scopul de a îmbina lectura plăcută cu activități interactive și creative. Aceasta a fost utilizată pentru a stimula imaginația, gândirea critică și colaborarea între elevi, printr-o serie de activități bine structurate:

  • Lectura integrală a cărții – Elevii au parcurs povestea captivantă despre aventurile personajului principal, descoperind mesajele importante ale cărții despre curaj, prietenie și imaginație.
  • Rezolvarea unui quiz – Un set de întrebări despre conținutul cărții a fost utilizat pentru a verifica înțelegerea lecturii, într-un mod distractiv și competitiv (apare ca link în prezentare)
  • Desenarea unei hărți a insulei – Elevii, organizați în echipe, au creat o hartă imaginară a insulei menționate în poveste, marcând locațiile importante (cum ar fi casa dragonului sau traseul personajului principal).
  • Jocul Mima – Elevii au imitat animalele din poveste, precum leul, maimuța, crocodilul sau șoarecele, iar colegii lor au ghicit personajele.
  • Vizionarea filmului creat după carte – Încheierea activităților a fost marcată de vizionarea filmului bazat pe povestea „Dragonul tatălui meu”.

Link pentru derulare ecran cu ecran: https://www.canva.com/design/DAGXSiFVaoM/_Wgz-0gBnwljRvWfFLAx3w/view?utm_source=digitaledu_ro

Link pentru prezentare continuă de tip video: https://www.canva.com/design/DAGXSiFVaoM/_Wgz-0gBnwljRvWfFLAx3w/watch?utm_source=digitaledu_ro

 

Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Comunicare în limba română

Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.4. Exprimarea interesului pentru lectura unor cărţi adecvate vârstei


Legătura web către resursă: https://www.canva.com/design/DAGXSiFVaoM/_Wgz-0gBnwljRvWfFLAx3w/watch?utm_source=digitaledu_ro
Accesări: 182

Propunător: Daciana Corina Oprițoiu - Colegiul Național Pedagogic Regina Maria, Deva (Hunedoara)
Data validării: 25 noiembrie 2024

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite