Descriere:
Aceasta resursă cuprinde o suită de activități proiectate cu scopul antrenării conștiinței fonologice, abilitate esențială pentru însușirea scris-cititului. Exercițiile propuse vizează identificare în versuri a cuvintelor care rimează, completarea de versuri lacunare, identificarea de perechi de cuvinte care rimează și se adresează elevilor cu cerințe educaționale speciale.
Materialul este redat într-o manieră ludică, astfel încât să antreneze participarea activă a elevilor.
Resursa este concepută conform programei școlare în vigoare pentru disciplina Terapii și programe de intervenție pentru învățământ special – dizabilități intelectuale ușoare și moderate.
Omologată ca mijloc de învățământ, nivel primar: rezoluția Ministerului Educației nr. 72.931/3/08.07.2024
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Învățământ special
Competență generală: 0. Competențe generale pentru educație specială
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru educație specială
Legătura web către resursă: https://read.bookcreator.com/de8b2s7KBYSGDuqWd3XnkZMZJWw2/oN3VPBfATR6UL3CYlJjNww
Accesări: 101
Propunător: Olguța Ghiță - Școala Specială Nr. 10 (Bucureşti)
Data validării: 29 martie 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.