Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Om şi societate > Economie > Clasa a XI-a >

Consumatorul și comportamentul său rațional

Sarcina de lucru pentru elevi:

Cei 30 de elevi ai clasei se vor împărți în grupe de câte 3. Cele 10 grupe vor pregăti câte o prezentare cu un suport vizual în Google Slides (sau Canva/ Mentimeter/ Genially), în care să respecte câteva reguli, prezentate aici popplet.com/app/#/5088005 . Echipele vor lucra la o prezentare orală și vor introduce și câteva argumente pentru diminuarea tensiunii dintre nevoi și resurse.

După crearea prezentărilor, acestea vor fi postate în avizierul clasei sau pe platforma de elearning.

Timp de lucru: 1 săptămână

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să explice diferența dintre nevoi și resurse cu ajutorul unor exemple din lumea reală.
Să definească conceptul de cerere.
Să redea în scris formulele pentru costul de oportunitate și utilitatea economică.
Să aplice formulele în problemele date.
Să argumenteze tensiunea dintre nevoi și resurse.

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare

Modul probabil de desfășurare a activității:

Grupele de elevi vor face prezentarea respectând instrucțiunile din Popplet, astfel vor scrie definițiile cererii, nevoilor și resurselor, vor da exemple de nevoi și resurse cu imagini relevante și vor rezolva una sau două probleme din manual. Prezentarea lor orală va conține și câteva argumente pentru diminuarea tensiunii dintre nevoi și resurse, acestea vor fi gândite de fiecare în parte. Definițiile nu trebuie scrise ca în carte, ci să fie reformulate prin prisma perspectivei/ înțelegerii elevului - vor căuta imagini relevante pe internet și vor rezolva problemele cu ajutorul formulelor. Sarcinile vor fi distribuite egal în echipă. După realizarea prezentărilor, aceștia le vor posta în avizierul nostru virtual.


Accesări: 898
Contribuitor: Luminița-Nicoleta Sima - Facultatea de Drept (2018)

Alte activități pentru: Economie Clasa a XI-a
Alte activități care utilizează: Mentimeter Google Slides Genially Canva

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite