Sarcina de lucru pentru elevi:
Acasă, deschideți platforma Glogster (https://edu.glogster.com), autentificați-vă și rezolvați următoarele sarcini:
1. Unește corpurile geometrice cu denumirea lor.
2. Desenează un cub și un paralelipiped dreptunghic. Scrie care sunt asemănările și deosebirile dintre ele
3. Se dă un cuboid. Scrie dreptunghiurile celor patru fețe laterale
4. Ai 12 bețe de chibrit. Construiește cu ele un cub. De câte bețe de chibrit mai ai nevoie pentru a construi încă un cub lipit de cel construit?
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să recunoască corpurile geometrice
Să deseneze un cub și un paralelipiped dreptunghic
Să scrie asemănările și deosebirile dintre un cub și un paralelipiped dreptunghic
Să scrie fețele laterale ale unui cuboid dat
Să construiască un cub din bețe de chibrit
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Aceasta este tema pentru acasă după predarea lecției „Cuboidul”, dată copiilor pe Zoom. Pentru că elevii fac în clasa a III-a cubul, predarea lecției Cuboidul s-a realizat online foarte ușor. Pentru a fi realizată tema pentru acasă de către toți elevii clasei, m-am asigurat pe Zoom că au acces la materialele predate, pe care le-am postat pe platforma clasei de pe GLOGSTER. Copiii lucrează pe acestă platformă de trei ani. (Motiv pentru care lucrul pe platformă în perioada de carantină nu a fost o problemă pentru ei.) Pentru realizarea sarcinilor, elevii nu au nevoie de imprimarea temei, ci o lucrează direct pe platformă. Ceea ce îmi place la acestă platformă este faptul că pot face corecturi direct pe tema copilului, pot face observații legate de temă, pot păstra confidențialitatea temei fără să îl pun pe copil într-o postură jenantă, pot face o temă publică (ca un model de urmat pentru ceilalți). Elevii primesc un feedback pe temă și chiar îl pot nota acordându-i steluțe de la 1 la 5. Copiii pot reveni asupra temei, făcând corecturi la temă fără să refacă toată tema. Pentru cadrul didactic, dezavantajul lucrului pe platformă este managementul timpului (îi ia mult mai mult timp să corecteze decât în mod normal la clasă).
Accesări: 1.495
Contribuitor: Angela Chiroșcă - Școala Gimnazială Nr. 29, Galați (2020)
Alte activități pentru: Matematică Clasa a IV-a
Alte activități care utilizează: Glogster
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.