Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba engleză > Clasa a VII-a >

Crearea colaborativă a unei cărți. „ABC’s of Romania”

Autor: Angela Vass - Școala Gimnazială Nr. 49 (Bucureşti)

Descriere:

Aceasta este o activitate colaborativă – elevii creează o carte de prezentare a țării noastre, utilizând aplicația StoryJumper. Fiecare literă a alfabetului reprezintă litera inițială a unor personalități, locuri reprezentative sau elemente culturale românești.

Ca profesor, puteți crea o clasă de elevi și o „carte de grup” pe platforma www.storyjumper.com. Pentru ca fiecare elev să fie în măsură să contribuie la redactarea și ilustrarea cărții, trebuie să aibă un cont și să fie invitat de profesor. Elevii nu doar dezvoltă o atitudine pozitivă față de scris, ci dobândesc abilități de scriere computerizată și pot evalua calitatea paginilor colegilor lor, folosind grile criteriale de evaluare.

Iată un exemplu de grilă pentru evaluare:
1. Structura și claritatea textului
Textul este incoerent și neclar. 4p
Textul e neclar pe alocuri, dar are o anumită structură, deși nu există conectori. 6p
Textul este clar și coerent, având câțiva conectori. 8p
Textul este foarte clar, coerent, cu conectori logici corect utilizați. 10p
2. Conținut (text și imagini) Informațiile sunt inexacte, cu foarte multe greșeli de limbă, nesusținute de imagini sau cu imagini irelevante. 4p
Unele informații sunt inexacte, cu greșeli de limbă, iar unele ilustrații nu sunt relevante. 6p
Informațiile sunt exacte și sunt susținute de imagini relevante, dar cu mici greșeli de limbă. 8p
Informațiile sunt exacte, corecte din punct de vedere gramatical, cu imagini relevante și prezentate creativ. 10p

Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Engleză

Nivelul: Clasa a VII-a
Disciplina: Limba engleză

Competență generală: 4. Redactarea de mesaje în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 4.5.. Manifestarea disponibilităţii pentru transmiterea în scris a unor idei


Legătura web către resursă: https://www.storyjumper.com/book/read/58810565/5bbe23cf16ce3#
Accesări: 514

Propunător: Angela Vass - Școala Gimnazială Nr. 49 (Bucureşti)
Data validării: 8 iulie 2020

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite