Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică > Clasa a V-a >

Criteriul de divizibilitate cu 2 – consolidare (Joc didactic)

Autor: Delia Corina Schneider - Școala Gimnazială Decebal, Craiova (Dolj)

Descriere:

Resursa educațională este un joc didactic care se adresează elevilor de clasa a V-a.

Elevii trebuie să stabilească dacă un număr natural este divizibil cu 2 sau nu. Deși pare un joc pe calculator foarte distractiv, acesta este un exercițiu prin care elevii identifică numerele pare și impare, exersând recunoașterea lor rapidă.

Resursa poate fi folosită la clasă sau ca temă pentru acasă.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Matematică

Competență generală: 1. Identificarea unor date, mărimi și relații matematice, în contextul în care acestea apar
Competența specifică vizată prioritar: 1.1. Identificarea numerelor naturale în contexte variate


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/75371473
Accesări: 101

Propunător: Delia Corina Schneider - Școala Gimnazială Decebal, Craiova (Dolj)
Data validării: 7 iulie 2024

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite