Sarcina de lucru pentru elevi:
Domeniul educațional Cultură și civilizație: Orașe şi situri de interes cultural în Franţa – evenimente culturale, țări sau regiuni francofone
Manual de limba franceza, clasa a XII-a Connexions 3, ed. Didier
Activitatea propusă: Jurnal de călătorie imaginar – „Échos d’Ailleurs: Carnet d’un Voyage Onirique en France” („Ecouri din altă parte: caietul unei călătorii onirice în Franţa”):
Creați colaborativ un jurnal de călătorie imaginar intitulat: „Échos d’Ailleurs: Carnet d’un Voyage Onirique en France”. Contribuiţi cu descrieri ale locurilor vizitate, întâmplări și impresii folosind timpurile trecutului (imperfect, perfectul compus). Veţi edita colaborativ conţinutul jurnalului de călătorie folosind aplicaţia https://framapad.org/abc/en/
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
1. Să redacteze colaborativ un text funcțional pe tema unui jurnal de călătorie imaginar în Franţa, folosind o aplicație colaborativă online
2. Să redacteze în scris texte referitoare la experiențe imaginare folosind timpurile trecutului perfectul compus, imperfectul
3. Să descrie locuri, evenimente, persoane, impresii
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Sarcina de lucru oferită elevilor presupune o muncă colaborativă în care membrii implicaţi vin cu abilităţi şi experienţe variate, ceea ce stimulează schimbul de idei și generarea de soluții inovatoare, membrii echipei învățand unii de la alții și contribuind la dezvoltarea de noi abilități. Pe de altă parte, în cadrul unei colaborări în echipă membrii ei pot oferi feedback reciproc, ceea ce conduce la îmbunătățirea continuă a performanței individuale și a rezolvării sarcinii de lucru. O altă competenţă ce se dezvoltă rezolvand sarcina de lucru dată şi oferă o reală valoare adaugată este dezvoltarea competenţelor digitale deoarece elevii se servesc de aplicatia https://framapad.org/abc/en/, un instrument de editare colaborativă care permite utilizatorilor să lucreze simultan pe același document, să urmărească modificările în timp real și să comunice în cadrul documentului.
Accesări: 302
Contribuitor: Gabriela-Otilia Ilie - Colegiul Național Pedagogic D.P. Perpessicius, Brăila (2024)
Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a XII-a
Alte activități care utilizează: manuale digitale Google Docs Framapad
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.