Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba franceză > Clasa a IX-a >

Curentele literare în Franța. Simbolismul

Sarcina de lucru pentru elevi:

Vizitati pagina web https://www.etudes-litteraires.com/symbolisme.php , având tema „Le symbolisme”. După o primă lectură integrală a acesteia, notați-vă cel puțin 4 caracteristici ale Simbolismului.

Citiți din nou pagina web, în integralitate, iar acum notați definiția curentului literar, în 5-6 rânduri (definiție care să includă și 2 reprezentanți).

Pregătiți, cu toată aceasta teorie rezumată (definiția + trăsăturile), un avatar Voki care să o redea oral, utilizând adresa următoare  https://www.voki.com/site/create – unde vă veți crea un cont și un avatar care să spună teoria rezumata (Sign up; Create Voki)

Postati linkul corespunzator avatarului voki pe grupul de Whatsapp al clasei

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să recunoască operele literare care fac parte din curentul literar Simbolism
Să redea definiția simbolismului
Să enunțe cel putin patru trăsături principale ale simbolismului, în limba franceză

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii vor rezolva tema in mod individual, ca tema pentru acasa. Astfel, fiecare va citi pagina web recomandat de profesor, isi va lua notite pentru a acoperi informatiile cerute( definite, trasaturi,reprezentatnti). Fiecare se va autentifica pe contul individual de Voki, unde vor crea personajul corespunzator indicatiilor date. Rezultatul va fi postat pe grupul comun al clasei, astfel incat fiecare sa poata vedea rezultatul celorlalti colegi. Fiecare elev va alege 2 cele mai reusite creatii ale colegilor iar Voki-ul care a obtinut cele mai multe nominalizari va intra in top 3. In timpul urmatoarei ore de limba franceza se vor asculta 3 cele mai bune avatare alese prin vot de elevi.


Accesări: 956
Contribuitor: Isabela Florentina Niculcea - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)

Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Whatsapp Voki

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite