Descriere:
Este un joc conceput pentru o activitate la Comunicare în limba română, care se poate realiza spre sfârșitul clasei pregătitoare.
Elevii selectează o căsuță, citesc cuvântul descoperit și apoi aleg imaginea potrivită cuvântului.
Acest joc îi menține concentrați, captându-le atenția pe toată desfășurarea lui. Și, prin acest tip de rezolvare, îi determină sa citească și să rețină locul cuvintelor scrise, dar și imaginile potrivite.
Resursa educațională deschisă propune astfel un joc captivant folosit cu brio în activitatea desfășurată la o clasa pregătitoare. Îi poate antrena în special pe elevii care evită să citească, pentru că, prin joc, ei pot descoperi singuri cuvintele date.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa pregătitoare
Disciplina: Comunicare în limba română
Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.1.. Recunoaşterea unor cuvinte uzuale, din universul apropiat, scrise cu litere mari şi mici de tipar
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/40508152
Accesări: 23
Propunător: Marius Vizitiu - Școala Gimnazială Radu cel Mare, Târgoviște (Dâmboviţa)
Data validării: 9 iunie 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.