Sari la conținut
Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
D. Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii > Preșcolar >

Der Nikolaus (Suport vizual)

Autor: Andreea Niță - Grădinița cu Program Prelungit Nr. 41, Sibiu (Sibiu)

Descriere:

Aceasta resursă este dedicată profesorilor pentru învățământul preșcolar și educatoarelor. Reunește mai multe domenii de dezvoltare care pot fi abordate prin prisma acestei teme.

Tipul resursei: Suport vizual (ex.: ppt)
Limba resursei: Germană

Nivelul: Preșcolar
Disciplina: D. Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii

Competență generală: D. Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii
Competența specifică vizată prioritar: D.2. Mesaje orale în diverse situaţii de comunicare


Legătura web către resursă: https://sway.office.com/VNLmfGHA5ixWCtPn
Accesări: 27

Propunător: Andreea Niță - Grădinița cu Program Prelungit Nr. 41, Sibiu (Sibiu)
Data validării: 2 februarie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Raportați o problemă.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Raportați o problemă.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți problema identificată:


Anulează Trimite