Descriere:
Exercițiul-joc se adresează elevilor din clasa I și poate fi utilizat la orele de CLR. Vizează identificarea valorii fonetice a literei „x” în cuvinte.
Elevii nu doar aud sau citesc despre sunetul „x”, ci interacționează activ cu exemple concrete. recomand exercițiul-joc deoarece elevul acționează vizual, auditiv și kinestezic (prin reacții rapide, clicuri etc.), ceea ce consolidează învățarea. Competitivitatea blândă, muzica, efectele și cronometrarea îi fac pe elevi să participe cu entuziasm.
Dacă se utilizează ca exercițiu/ autoevaluare în cadrul unei activități independente (în clasă sau acasă), linkul pentru elevi este: https://kahoot.it/solo/?quizId=c104b800-f115-4b62-9a8a-0ae32194e2f4
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa I
Disciplina: Comunicare în limba română
Competență generală: 1. Receptarea de mesaje orale în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 1.3.. Identificarea unor sunete, silabe, cuvinte în enunţuri rostite cu claritate
Legătura web către resursă: https://create.kahoot.it/details/c104b800-f115-4b62-9a8a-0ae32194e2f4
Accesări: 18
Propunător: Valentina Petre - Școala Gimnazială, Glodeanu Sărat (Buzău)
Data validării: 14 iunie 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.