Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Comunicare în limba română > Clasa pregătitoare >

Diferențiere S-Ș (Exercițiu de grupare)

Autor: Teodora Gabriela Satala - Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională, Brăila (Brăila)

Descriere:

Aceasta resursă este utilă pentru exerciții în etapa diferențierii sunetelor asemănătoare acustic.

Joculețul se adresează atât preșcolarilor cât și școlarilor, în general tuturor copiilor care au dislalie și lucrează la corectarea sunetelor S și Ș.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa pregătitoare
Disciplina: Comunicare în limba română

Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.2.. Identificarea semnificaţiei unei/ unor imagini care prezintă întâmplări, fenomene, evenimente familiare


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/13337838
Accesări: 254

Propunător: Teodora Gabriela Satala - Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională, Brăila (Brăila)
Data validării: 21 martie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite