Descriere:
Resursa urmărește stimularea/ exersarea auzului fonematic.
Exercițiul se adresează școlarilor de clasa pregătitoare care au tulburări de auz fonematic și care întâmpină dificultăți în diferențiere fine privind sunete cu punct de articulare apropiat („S”-„Z”-„Ș”-„J”). Se poate aplica atât în cadrul unui demers logopedic de corectare a (para)sigmatismului, dar și în contextul unei activități de exersare a auzului fonematic la clasa pregătitoare.
Exercițiul de sortare imagistică este antrenant și motivant.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa pregătitoare
Disciplina: Comunicare în limba română
Competență generală: 1. Receptarea de mesaje orale în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 1.3.. Identificarea sunetului iniţial şi/ sau final dintr-un cuvânt, a silabelor şi a cuvintelor din propoziţii rostite clar şi rar
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/2528059
Accesări: 5
Propunător: Valeria Adina Marinache - Școala Gimnazială Nr. 199 Alexandru Ioan Cuza (Bucureşti)
Data validării: 6 decembrie 2025
![]()
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.