Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Discipline tehnice > Clasa a IX-a >

Dispunerea proiecțiilor în desenul tehnic (Material suport)

Autor: Aura Valerica Beletei - Liceul de Transporturi Auto, Drobeta-Turnu Severin (Mehedinţi)

Descriere:

Resursa educațională deschisă constă într-un material suport pentru modulul Reprezentarea pieselor mecanice, clasa a IX-a, licee tehnologice.

Este utilă atât elevilor, cât și profesorilor, atât pentru predare (ca suport vizual), cât și pentru evaluare.

Explore more at Quizizz.

 

Tipul resursei: Suport vizual
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IX-a
Disciplina: Discipline tehnice

Competență generală: 0. Competențe generale pentru discipline tehnice
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru discipline tehnice


Legătura web către resursă: https://quizizz.com/admin/presentation/6534da6b2051e6cacfca23c8?source=digitaledu_ro
Accesări: 272

Propunător: Aura Valerica Beletei - Liceul de Transporturi Auto, Drobeta-Turnu Severin (Mehedinţi)
Data validării: 22 octombrie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite