Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică > Clasa a V-a >

Divizibilitate – fixare/ consolidare (Exercițiu adevărat-fals)

Autor: Delia Corina Schneider - Școala Gimnazială Decebal, Craiova (Dolj)

Descriere:

Această resursă educațională se adresează elevilor de clasa a V-a. Este un exercițiu adevărat-fals în care elevii trebuie să stabilească dacă o propoziție matematică este adevărată sau falsă.

Exercițiul îi familiarizează pe elevi cu noțiunile „divide” și „este divizibil”.

Poate fi utilizat în clasă sau poate fi dat ca temă pentru acasă.

 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Matematică

Competență generală: 3. Utilizarea conceptelor și a algoritmilor specifici în diverse contexte matematice
Competența specifică vizată prioritar: 3.1. Utilizarea regulilor de calcul pentru efectuarea operaţiilor cu numere naturale şi pentru divizibilitate


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/79668176
Accesări: 106

Propunător: Delia Corina Schneider - Școala Gimnazială Decebal, Craiova (Dolj)
Data validării: 10 octombrie 2024

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite