Descriere:
Resursa este adresată elevilor din clasa a VII-a. Activitatea diferențiată propusă are ca scop dezvoltarea abilităților de lectură și identificarea anumitor episoade narative într-un text literar studiat.
Poate fi aplicată atât în etapa de învățare, cât și în etapa de evaluare. În manieră ludică, elevii sunt dirijați spre dezvoltarea unor practici de lectură, pentru a identifica/reține cât mai multe elemente textuale. Elevilor pot, de asemenea, parcurge instrumentul web propus și în ritm propriu, ca temă pentru acasă, în cazul în care lectura textului nu este parcursă într-un ritm constant.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VII-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.3.. Adecvarea atitudinii și a practicilor de lectură în funcție de scopul lecturii
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/75917030
Accesări: 64
Propunător: Ana Mihaela Pop - Școala Gimnazială Alexandru Ioan Cuza, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 26 iulie 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.