Sarcina de lucru pentru elevi:
În cele 30 de minute rămase, vreau sa ne organizam astfel încât să lucrăm pe echipe, pentru a înțelege mai bine lecția predată astăzi.
Pe pagina noastră de pe Lino (avizierul virtual al clasei pentru Cultură civică) v-am pregătit o selecție de fragmente din “Declarația drepturilor” (1689, Anglia); “Declarația drepturilor omului si cetățeanului” (Franta, 1789); „Declarația Universală a Drepturilor Omului ” (O.N.U, 1948)
Vă rog să vă organizați în echipe formate din câte 4 elevi.
Aveți la dispoziție 15 minute pentru a vă nota în caiete drepturile fundamentale și contextele în care, conform documentelor pe care le aveți la dispoziție, acestea au apărut, pe scurt.
În mod voluntar, atunci când sunteți gata, vă rog sa ridicați mâna și să veniți la tablă pentru a nota câteva drepturi și contexte, astfel ne putem asigura că fiecare a înțeles câte ceva și, de asemenea, pentru a rămâne cu aceste noțiuni și în caiet.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enunțe cel puțin o parte din drepturile omului.
Să asocieze drepturile omului cu responsabilitățile provenite din acestea.
Să analizeze documentele care declară drepturile omului.
Să susțină o argumentare cu privire la importanța drepturilor fiecărui individ.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
In primul rand, se formeaza echipele din 4 elevi. Elevii au la dispozitie 15 minute pentru a realiza o sinteză. In acest timp citesc cu atentie materialele date (online) și își notează în caiete câteva idei principale. Apoi începe discuția în clasă. Din fiecare echipa va ieși la tablă un reprezentant, pentru a nota pe tablă și a completa informațiile spuse de colegi.
Accesări: 991
Contribuitor: Ana Bulgaru - Facultatea de Științe Politice (2018)
Alte activități pentru: Cultură civică Clasa a VII-a
Alte activități care utilizează: Lino
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.