Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Educație muzicală > Clasa a V-a >

Educație muzicală specializată: Nuanțe și termeni de mișcare (Test quizizz)

Autor: Anca-Alexandra Urmaciu - Școala Gimnazială Ovid Densușianu, Făgăraș (Braşov)

Descriere:

Aria curriculară: Arte
Disciplina: Pian complementar
Clasa: a V-a
Anul de studiu: I
Tema: Nuanțe și termeni de mișcare

Competențe specifice:
1.1 Aplicarea conștientă a elementelor muzicale de bază
1.3 Operarea cu semnele grafice
2.1 Definirea caracterului unei piese muzicale
2.3 Utilizarea vocabularului de specialitate în exprimarea opiniilor privind interpretarea

Obiective operaționale:
O1- Să reproducă corect textul muzical
O2- Să respecte înălțimea și durata sunetelor muzicale
O3- Să-şi dezvolte capacitatea de interpretare expresivă a lucrării
O4- Să manifeste verbal și non-verbal caracterizarea poetică a muzicii
O5- Să manifeste interes pentru lecție

Modalitate de predare: acest scenariu poate fi utilizat și adaptat în cazul predării tradiționale -î n sala de clasă, online sau hibrid.

„Nuanțe și termeni de mișcare” pentru clasa a V-a, anul I de studiu este o resursă educațională deschisă care oferă elevilor din anul I de studiu o înțelegere aprofundată a dinamicii și a tempo-ului în muzică. Această resursă prezintă diferite nuanțe dinamice (precum piano, forte, mezzo-forte, etc.) și termeni de mișcare (cum ar fi allegro, vivace, presto, etc.), explicând cum aceste elemente influențează interpretarea muzicală. Prin exemple ilustrative și exerciții interactive, elevii sunt ghidați în identificarea și aplicarea corectă a acestor concepte în diverse piese muzicale.

Obiectivul principal este de a îmbunătăți abilitățile elevilor în a aplica aceste cunoștințe pentru a crea interpretări muzicale expresive și precise, contribuind astfel la formarea unei baze solide în educația muzicală specializată.

Explore more at Quizizz.

 

Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Educație muzicală

Competență generală: 1. Exprimarea unor idei, sentimente, atitudini, prin interpretarea unor lucrări muzicale
Competența specifică vizată prioritar: 2.3 Utilizarea vocabularului de specialitate în exprimarea opiniilor privind interpretarea


Legătura web către resursă: https://quizizz.com/admin/quiz/5cb0ada0f7cd360020b8f7c9?source=digitaledu_ro
Accesări: 123

Propunător: Anca-Alexandra Urmaciu - Școala Gimnazială Ovid Densușianu, Făgăraș (Braşov)
Data validării: 5 iulie 2024

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite