Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Om şi societate > Geografie > Clasa a X-a >

Elemente componente ale patrimoniului turistic antropic

Sarcina de lucru pentru elevi:

Realizați un afiș (format A3) pentru a prezenta o excursie de o zi în județul Hunedoara. În afiș, evidențiați itinerarul excursiei , obiectivele turistice vizitate, descrierea acestora, agenția de turism care organizează excursia, prețul, datele de contact ale agenției, fotografii.

Afișul îl veți realiza în Microsoft Publisher 2010, îl veți salva sub formă de fotografie(jpeg) și veți posta fotografia pe avizierul clasei, pentru a fi evaluat de colegi.

Cel mai interesant afiș va fi declarat câștigător și va fi postat pe pagina facebook a școlii.

Accesând următoarele link-uri https://conacularchia.ro/top-305-atractii-turistice-pe-care-sa-le-vizitezi-in-judetul-hunedoara/ , https://blog.travelminit.ro/ce-poti-vizita-2-zile-prin-judetul-hunedoara/ , https://www.casadives.ro/agrement/top-11-obiective-turistice-in-judetul-hunedoara/ , veți avea ocazia de a afla mai multe informații despre temă, într-o manieră practică. Parcurgerea link-urilor este necesară pentru rezolvarea sarcinii de lucru și pentru înțelegerea temei.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să identifice elementele structurale ale patrimoniului turistic antropic din județul Hunedoara;
Să asocieze diferite elemente de patrimoniu cu categoria de care aparține fiecare;
Să selecteze elementele de patrimoniu turistic antropic din județul Hunedoara pe care le vizitează turiștii;
Să prezinte itinerarul unei excursii;
Să descrie obiectivele turistice antropice din județul Hunedoara;

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii vor avea la dispoziție o săptămână pentru a realiza sarcina de lucru. Aceștia pot accesa diferite site-uri de pe internet, pentru informare, cu mențiunea de a le specifica. După consultarea a diferite site-uri de turism, elevii vor accesa Microsoft Publisher 2010, vor alege un șablon pentru un afiș pe care îl vor completa cu informațiile cerute în temă. Vor personaliza afișul după creativitatea lor. Vor posta fotografia pe avizierul clasei, pentru a fi evaluat de colegi.


Accesări: 1.173

Alte activități pentru: Geografie Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: vision board

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite