Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Resursă omologată de Ministerul Educației Naționale
Limbă şi comunicare > Limba rusă > Clasa a IX-a >

Elemente de relație în propoziție și frază: и, а, но, или; что, кто, потому что, где, куда, который

Sarcina de lucru pentru elevi:

După cum v-am promis, toate materialele sunt printate și aduse de mine. Știu că par multe foi, dar nu este atât de mult de lucru pe cât pare. Majoritatea sunt exerciții cu variante de răspuns, v-am explicat deja tot ce ține de gramatică, tot vocabularul din noua lecție a fost prezentat în animația la care tocmai v-ați uitat, iar exercițiile cred că le veți termina în cam 20 de minute. Sunt în total opt exerciții tip grilă cu variante de răspuns. Nici vocabularul nu este greu, multe cuvinte au fost deja întâlnite și le stăpâniți bine.

De asemenea, puteți folosi, după cum v-am mai zis, aplicații precum Duolingo sau Memrise pentru a le repeta într-un mod mai interactiv, când aveți puțin timp liber sau în drum spre școală, când mergeți cu autobuzul sau metroul. Удачи и до свидания!

Omologată ca resursă pentru învățământul liceal: rezoluția Ministerului Educației Naționale nr. 36.645/2/02.12.2019

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să utilizeze corect elemente de relație în propoziții și frază, completând scurte texte în limba rusă

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Primul pas va fi ca elevii să își recapituleze ultimele două lecții pentru a putea face mai ușor legăturile cu cea nouă, toate lecțiile au continuitate între ele pentru a facilita procesul de asimilare al vocabularului nou și ale noilor noțiuni de gramatică introduse. Durată: 10-15 minute Al doilea pas, după ce au terminat de recapitulat lecția anterioară, va fi să repete vocabularul de la lecția de zi, deoarece vocabularul se va regăsi în exerciții pentru a facilita fixarea acestuia și explicațiile, cu exemple, ale noțiunilor gramaticale noi. Durată: 10 minute Al treilea pas, elevul va citi cerința cu atenție și va încercui varianta corectă pentru elementul de legătură cerut de subpunctul fiecărui exercițiu. Unele subpuncte vor avea mai multe variante corecte de rezolvare. Durată: 10 minute Ultimul pas, elevul va verifica răspunsurile precedente pentru a se asigura că nu are greșeli cauzate de neatenție. Durată: 5 minute.


Accesări: 1.875

Alte activități pentru: Limba rusă Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Duolingo

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite