Descriere:
Resursa digitală propune o activitate ludică destinată elevilor din clasa a X-a, pentru a identifica elementele care compun un plan de afaceri.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a X-a
Disciplina: Educaţie antreprenorială
Competență generală: 1. Utilizarea conceptelor specifice educaţiei antreprenoriale pentru organizarea demersurilor de cunoaştere şi de explicare a unor fapte, evenimente, procese din viaţa reală
Competența specifică vizată prioritar: 1. Utilizarea conceptelor specifice educaţiei antreprenoriale pentru organizarea demersurilor de cunoaştere şi de explicare a unor fapte, evenimente, procese din viaţa reală
Legătura web către resursă: https://educatieinteractiva.md/cronologie/8340
Accesări: 220
Propunător: Anca Iordache - Colegiul Economic Dimitrie Cantemir, Suceava (Suceava)
Data validării: 10 august 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.