Descriere:
Fișa de lucru se axează pe experiența elevilor, care sunt îndrumați să descopere și să-și exprime punctele de vedere.
Abordarea diferențiată este importantă deoarece fiecare grup are particularitățile sale.
Este o resursă relevantă pentru diferențierea predării și pentru asistența psihopedagogică a subiectului abordat, pentru creșterea coeziunii grupului și pentru dezvoltarea deprinderilor de relaționare.
Este o resursă educațională deschisă – se poate descărca în format editabil (clic pe Fișier – Descărcați) sau copia în propriul Drive (Fișier – Faceți o copie) pentru a fi adaptată în funcție de particularitățile elevilor, în vederea reutilizării la clasă.
Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Consiliere și dezvoltare personală
Competență generală: 2. Relaţionarea armonioasă cu ceilalţi în contexte școlare și extrașcolare
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Exprimarea emoţiilor în acord cu nevoile personale și cu specificul situaţiilor
Legătura web către resursă: https://docs.google.com/document/d/1gOiKbug5i1u231bs8WRn87mD882UL74nqgHKqIHdzqI/
Accesări: 14
Propunător: Natalia Ana Silaș - Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională (Timiş)
Data validării: 30 septembrie 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.