Sarcina de lucru pentru elevi:
În Google Classroom, veți găsi listele cu cele 4 grupe de lucru. Fiecare elev va citi cu atenție textul dat grupei sale: „…”. Identificați argumentele care susțin și pe cele care contestă faptul că poporul român și limba română au luat naștere prin procesul de romanizare.
Fiecare grup va crea colaborativ un suport vizual (Google Slides). Două grupe vor înscrie argumentele pro, iar celelalte două grupe, contra-argumentele.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să identifice argumentele pro și contra ale procesului de romanizare din textele propuse spre analiză
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Clasa este împărţită în patru grupe de lucru. Doua dintre ele vor identifica argumentele PRO care susţin că poporul român şi limba română au luat naştere prin procesul de romanizare, iar celelalte două grupe vor identifica argumentele CONTRA ale formării poporului român şi a limbii române în urma cucerii romane. Argumentele istorice vor fi transpuse de membrii fiecărui grup prin intermediul unui material de tip ppt în Google Classroom, creat colaborativ.
Accesări: 1.363
Contribuitor: Gina Negruț - Colegiul Național de Agricultură și Economie, Tecuci (2020)
Alte activități pentru: Istorie Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Google Slides Google Classroom
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.